eu4cons-logo

Info Reclamații

CE este o reclamaţie şi/sau petiţie?

Prin reclamaţie se înţelege orice “declaraţie scrisă, susţinută de documente probatoare, prin care un comerciant a comis sau este susceptibil să comită o încălcare a actelor normative care protejează interesele consumatorilor”, potrivit art.1 din Legea nr.105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor. Reclamaţia poate fi adresată în formă scrisă în formă liberă prin email, poştă sau secretariat, comerciantul fiind obligat să dea un răspuns în scris consumatorului în termen de cel mult 14 zile, potrivit art.9, art.10, art.18 din Legea nr.105 din 13.03.2003 privind protecția consumatorilor.

Prin petiţie, se înţelege orice cerere, sesizare sau propunere adresată unei autorităţi publice de către o persoană fizică sau juridică.”, conform art. 9 alin.(1) din Codului adminsitrativ al Republicii Moldova

Counter

  • 68701Total vizitatori:
  • 35astăzi:
  • 51ieri:
  • 1online: