eu4cons-logo

Info Reclamații

CARE sunt drepturile mele în cazul produselor corespunzătoare?

În cazul produselor corespunzătoare, potrivit art.19 din Legea nr.105 din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor, consumatorul este în drept să ceară vânzătorului în unitatea de comerţ de unde a fost procurat, în termen de 14 zile,

  1. înlocuirea unui produs nealimentar de calitate corespunzătoare cu un produs similar celui procurat dacă acest produs nu-i convine ca formă, gabarite, model, mărime, culoare sau dacă nu-l poate utiliza conform destinaţiei din alte cauze, cu efectuarea, în cazul diferenţei de preţ, a recalculului corespunzător.
  2. dacă produsul necesar pentru înlocuire lipseşte, consumatorul are dreptul să rezilieze contractul, iar vânzătorul este obligat să-i restituie contravaloarea produsului.

IMPORTANT!!! Cererea consumatorului de a i se înlocui produsul sau de a i se restitui contravaloarea lui urmează să fie executată dacă produsul nu este utilizat, nu şi-a pierdut calităţile de consum şi dacă există probe că a fost cumpărat de la vânzătorul respectiv.

EXCEPŢIE !!! Lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar este prezentată în anexa la prezenta Legea nr.105 din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor.

Counter

  • 6019Total vizitatori:
  • 9astăzi:
  • 26ieri:
  • 0online: